30 Aralık 2014 Salı

BLACK SWAN II - designbyAYCİNMUTLU




Hikayesini ve ana temasını ilk yazımda bahsettiğim: BLACK SWAN; benim için çok özel bir yere sahip. Bu yüzden tekrar kaleme almak istedim ve tabi ki daha ayrıntılı bir şekilde :)(:

İlk yazımda fikir aşamasına değindiğim BLACK SWAN'ın şimdi ise; çizim, yapım, prova, çekim ve defile aşamalarıyla buluşturacağım sizleri...

YAPIM AŞAMALARINDAN...!

TEKNİK ÇİZİM AŞAMALARINDAN...!

BACKSTAGE'DEN...!

VE EĞLENME ZAMANLARINDAN...! :)(:









Benim için BLACK SWAN; soluksuz çalışmaların yorgunluğu yanında, dostlarımla eğlendiğim anlarla dolu bir koleksiyon! Bu süreçte beni yalnız bırakmayıp bana destek olan dostlarımın varlığına minnettarım... :)(:




4 yorum:

  1. Blogunuzu çok beğendim :) resimler özellikle çok sevimli..Sizde öyle.. Takipteyim :)

    Bende beklerim http://ezgignll.blogspot.com/ =)

    YanıtlaSil
  2. Eğlenceli gözüküyor çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)(: Çok keyifli bir çalışmaydı gerçekten :)(:

      Sil