4 Ocak 2015 Pazar

ANORMAL DERECEDE NORMAL OLMAYA VAR MISINIZ?

    Son zamanlarda çok sık duyduğumuz ve geçen günlerde Twitter'da bir hashtag'le öne çıkan 'normcore', moda dünyasını birden altüst ediverdi. Peki nedir bu 'normcore'?

   Temeli alabildiğine normal olmaya dayanan normcore; moda olan belli bir giyim tarzıyla oluşan aynılığa tepki gösteriyor ve giyimde farklılaşmayı yani bireyselleşmeyi vurguluyor.
-NORMCORE STİL-

    Normal ve abartısız bir tarz olan normcore, sıradanlığı da temsil ediyor diyebiliriz; fakat özensizlikle de karıştırmamak gerek! Özensiz bir görünüm ile iddiasız bir tarz birbirinden ayırt edilmelidir. Sıradan olucam derken bakımsız bir izlenim vermek istemeyiz dimi ;)

    Normcore tarzın içinde yer alan olmazsa olmaz parçalar ise; spor ayakkabı, yüksek bel jeanler, sade ve salaş kazaklar... Ve tabi ki takı seçimlerinde de kesinlikle abartıya kaçmayan seçimler!

NORMCORE

2015 SOKAK MODASI - NORMCORE

   2015 sokak modasının ilk sıralarında yer alan tarz; normcore... Ünlü tasarımcıların da koleksiyonlarında yer verdiği bu tarz; görünüşe göre önümüzdeki günlerde de adından sıkça söz ettirecek.



   Eğer ki giyim konusunda rahatlık sizin için bir tık daha önemliyse; gözünüz kapalı kendinizi bu trende bırakabilir ve sade ama tarz olmanın rahatlığını yaşayabilirsiniz. Spor ayakkabılarınız, yüksek bel bir jean, üzerine salaş ekru bir kazak ve tabi ki düz ortadan ikiye ayrılmış saçlarınız... 

Aksesuar olarak da spor bir saatle tarzınızı tamamlayabilirsiniz :)(:











14 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sildiğin yorumunu merak ettim, eleştirilere açığımdır :)(:

      Sil
    2. Çanakkale misin diye sorucaktım 18 mart üniversitesini görünce :)

      Sil
    3. senin fotoğraflarına bakınca bende aynısını düşünmüştüm :)(: İzmirliyim ama ÇOMÜ mezunuyum ve Çanakkale'yi çok seviyorum... Sen?

      Sil
    4. Ben çanakkale'liyim ve burada yaşıyorum

      Sil
    5. Şuan Çanakkale'de olmayı çok isterdim...
      Baya baya özledim!!!

      Sil
  2. Çok güzel ifade etmişsiniz bu konuyu :)

    YanıtlaSil
  3. Sözümü tuttum hemen geldim. Bloğunuzu çok beğendim.Tekrar Görüşmek dileğiyle çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Aslında bu tarzı ben depresif günlerimde kullanmayı seviyorum:) konuyu begendim eline saglık.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Ayçin, dolaşırken dikkatimi çekti bu güzel post normal ama tarz hoşmuş.

    YanıtlaSil