1 Şubat 2015 Pazar

BLACK DİAMOND! II - designbyAYCİNMUTLU




GİZ

YER ALTINDAKİ GİZ: ELMAS

BLACK DİAMOND


KARA ELMAS




BLACK DİAMOND! - designbyAYCİNMUTLU  adlı yazımda ayrıntılarına değindiğim koleksiyonumun çizim detaylarına yer vereceğim bir post oluşturacağımdan bahsetmiştim.

Ve işte karşınızda BLACK DİAMOND! II :)(:


AŞAMA I


AŞAMA II


AŞAMA III


AŞAMA IV


DETAY - PRİZMA 


DETAY -  KUMAŞ


YAPIM DETAYLARI


- ARTİSTLİK ÇİZİMLER -



BLACK DİAMOND I


BLACK DİAMOND II


BLACK DİAMOND III


BLACK DİAMOND IV





AY'M - designbyAYCİNMUTLU

:)(:



BLACK DİAMOND ÇIKIŞLI VİDEO!!!








52 yorum:

  1. Merhaba. Çok güzel bir marka oluşturacağınızdan eminim. Keyifle takibe aldım sizi...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, hoşgeldin :)(:

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş bunlar,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Harika çizimlerin var başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık çok güzel çizimleriniz var, takibe alıyorum. Bende beklerim :)
    http://glamchic-glamglow.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bloğunuzu keşif etkinliğinden keşfettim. Takipteyim bana da beklerim http://nursbutik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Çok başarılı olacağınızdan eminim kolay gelsin...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ettiniz :)(:

      Gününüz bol gülücüklü geçsin, sevgiler... :)(:

      Sil
  8. emınım nefıs olacak cok tarz..sevgıler

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  9. vay canına emeğinize sağlık harika olmuş başarılarının devamını dilerim
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Bende Tekstilde çalışan biri olarak çok beğendim çizimlerinizi sevgiler :)) iadeyi ziyaret :))

    YanıtlaSil
  11. Blog tanıtım etkinliği sayesinde keşfettim bu blogu. Daha geçen gün çizim blogu hiç yok sanırım diyordum ki burayı buldum ve inanın çok sevindim. Arada bir kıyafet tasarladığım oluyor ama işte toplumun zevkine uymak diye bir şey var ve bu maalesef benim gibi ilginç kıyafet meraklılarını epey zorluyor. Çalışmalarınızın başarıyla beraber artmasını diliyorum :D Bloguma beklerim

    http://aforizmik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz :)(: Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)(:

      Sil
  12. Yes, I follow you on gfc #81, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Love fashion design sketches, these are gorgeous!!
    Thanks for visiting my blog! :)

    Rosa
    Styleyourselfinstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Takip ettiğim bloglardan çok farklı, sevdim :)

    YanıtlaSil
  15. grçkten güzel çizimler.elinize sağlık.izlemedeyim sevgiler

    YanıtlaSil
  16. merhaba bloglar arası dayanışma sayesinde buldum sizi..bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  17. Blog dayanışmadan geliyorum canım çizimler harika hemen takip listeme ekledim seni beni takip edersen çok mutlu olurum. Http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  18. Merhaba sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim destek için sizde takip ederseniz sevinirm http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)(:
      Tabii ki bende takibe alıyorum...

      Sil
  19. İadeyi ziyarete geldimm ve en sevdiğim şeyi gördüm :) Çok güzel çizimler yapıyorsunuz maşallah! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm hoşgeldinnnn :)(:

      Sil
  20. Çizimler çok hoş, ellerinize sağlık 😉

    YanıtlaSil
  21. bakıyorum herkes buradaymış ,o zaman bende bu güzel blogltaki yerimi almaya geldmim. sevgiler...
    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. çizimler çok profesyonel, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  23. Merhaba; iade-i ziyarete geldim ama ben zaten önceden takip etmişim blogunuzu. Çizimleriniz çok güzel. İnşallah daha iyi yerlere gelirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekküür ederim :)(: Gerçekten çok mutlu oldum :)(:

      Sil
  24. Merhaba Ayçin hanım öncelikle teşekkür etmek istiyorum bloğumu zitarete geldiğiniz, yorum yaptığınız için. Geç dönüş yaptığım için lütfen beni bağışlayın. Ama bazı sebeplerden dolayi uzun süredir bloğuma girmiyordum. Bloğa girer girmez geldim ziyaretinize ve artık takip ediyorum sizi. Çizimleriniz bir harika emeğinize sağlık. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim :)(: Hoşgeldiniz çok memnun oldum :)(:

      Sil
  25. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil