16 Eylül 2015 Çarşamba

BİRAZ CESARETE VAR MISIN!!!


Sonbaharı yeniliklerle karşılamaya ne dersiniz?
Cevabınız ''EVET'' ise biraz cesaret biraz nostalji ile işiniz pek zor değil aslında :)(:

İşte yeni sezonda denenmesi gereken 10 trend!

1. Lateks Çizmeler
Beni pek cezbetmese de neden olmasın :)(:


2. Victoryen Elbiseler
Çok severim... Kalbimi şimdiden heyecanla çarptırdılar diyebilirim :)(:


3. Maksi Hırkalar
Güzel yorumlanırsa bağımlılık yapar! :)(:


4. İddialı Kemerler
Nokta atışı yapabilirizzz :)(:


5. Geniş Paçalar
Her zaman favorim, aşkım, böcüğüm, balım :)(:


6. Bohem Şallar
Serin havalarda olmazsa olmazlarım :)(:


7. Kürk Detaylı Ayakkabılar
Yerine göre değişir... :)(:


8. Pırıltılı Bluzlar
Pek bana göre değilse demek ki! :)(:


9. 80'ler Maksimalizmini Taşıyan Küpeler
Yani pek bilemedim şimdi! :)(:


10. Bereler
Bere severiz, severiz... :)(:


Ben sevdim trendlerin çoğunu, denemek içinde sabırsızlanıyorum...
Bu sonbahar hiç fena geçmeyecek anlaşılan :)(:

AY'M - designbyAYCİNMUTLU


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder