28 Mayıs 2016 Cumartesi

KENZO ile H&M 👊🏼


2 dev bir araya geliyor,  eğlence ve dinamizm doruğa çıkıyor!
İşte karşınızda; KENZO ile H&M ortaklığı...



H&M bir sonraki iş birliğini eğlenceli ve dinamik tasarımlarıyla öne çıkan Paris moda evi Kenzo ile yapacağını açıkladı.

Kreatif Direktörler Carol Lim ve Humberto Leon, kadın ve erkek koleksiyonlarının yanı sıra aksesuarlar oluşturarak Kenzo’nun ruhunu H&M'e taşıyacak. KENZO x H&M, 3 Kasım 2016'tan itibaren dünya çapında 250'den fazla seçili mağazada satışa sunulacak

 Geçtiğimiz yıl ki iş birliğini Balmain ile  yapan H&M haberine de H&M'e BALMAİN dokunuşu! post'umdan  ulaşabilirsiniz :)(:

AY'M - designbyAYCİNMUTLU



6 yorum:

  1. Geçen yıl H&MxBalmain'e okulumu ekip gitmiştim. Fakat 30 dk geç kaldım diye tüm ürünleri almışlardı.. Kötü bir anımdır..
    Bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet izdaham yaşanmıştı! Bu arada hoşgeldin :)(:

      Sil
  2. Merhabalar! blog keşif etkinliğinden geliyorum, bu güzelli blogunuzu keşfetmiş oldum ve gfcde takibe aldım bende beklerim! sevgiler:') http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam:), bu güzel blogu yeni farkettim ve modayla ilgili olduğu için de çok hoşuma gitti çünkü bende modayla ilgiliyim ve kombin önerileri yaptığım bir blogum var.Sizi de beklerim :) https://modaca99.blogspot.com.tr/

      Sil
  3. Always look forward for such nice post & finally I got you. Really very impressive post & glad to read this.
    Architects in Indore
    Civil Contractors in Indore

    YanıtlaSil