28 Nisan 2015 Salı

MUTLU GÜNEŞLER :)(:

Karpuz kabuğu denize düştü düşecek :)(:
İçimiz kıpır kıpır...
Evlere, ofislere sığmıyoruz; kendimizi güneşin enerjisine bırakmak için fırsat kolluyoruz di mi? 
En azından ben öyleyim :)(:
Baharı doya doya yaşamanın güneşi içimize çekmeden mümkün olacağını kimse söylemesin bana!
Güneş enerjimizi yükseltir, canlandırır, mutlu eder..
Tüm bu güzelliklerinin yanında cildimize vereceği zararları gözardı etmememiz gerekir ki burada da yardımımıza güneş koruyucular yetişiyor.
Ben yıllardır AVENE tutkunuyum!



Hassas ve normal-karma bir cilt yapısına sahip olduğum için her ürünü kullanamayanlardanım.
Bu yüzden konu cildim olduğundan çok daha seçici ve dikkatliyim.
AVENE ile yıllardır çok iyi anlaşıyoruz.
Gerek temizliği, gerek bakımı, gerekse de koruması...
Cildim ve ben AVENE'i çok sevdik :)(:
 Sizin de cildiniz için uygun birer AVENE bulup ondan ayrılmamanız dileğiyle...
MUTLU GÜNEŞLER :)(:

AY'M - designbyAYCİNMUTLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder